• MH-info sp. z o.o. | Al. Tadeusza Rejtana 53A / 113, 35-326 Rzeszów, Polska
  • 17 77 07 220

Jeśli jesteś naszym klientem, pobierz AnyDesk

Any Desk dla MacOS

Zgłoś problem na Helpdesk

 

telefon: (+48) 17 77 07 199
e-mail: helpdesk@mh-info.pl
Any Desk dla Windows

Jeśli nie jesteś naszym klientem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i zgłoś swój problem

MH-info Kontakt Rzeszów
Biuro Obsługi Klienta

TELEFON: (+48) 17 77 07 220

e-mail: bok@mh-info.pl

FAQ - Ważne odpowiedzi na najczęstsze pytania

Co to jest Helpdesk?
Helpdesk to inaczej dobrzy znajomi, którzy pomagają nam, gdy czegoś nie wiemy, bądź mamy problemy ze sprzętem komputerowym.

Bieżące zdalne wsparcie użytkowników w podstawowej obsłudze systemów operacyjnych i programów.

Jakie problemy możemy zgłaszać na helpdesk?

Problemy w działaniu komputera, sieci lub systemów informatycznych, np. poczty.

W praktyce zgłaszacie nam każdy problem, a my diagnozujemy i rozwiązujemy go niezwłocznie lub zgłaszamy go do podwykonawcy.

Jak poprawnie zgłosić problem?

Wszelkie problemy oraz awarie z systemami informatycznymi oraz ze sprzętem komputerowym prosimy kierować na adres mailowy:

helpdesk@mh-info.pl

wpisując w temacie [temat problemu],

bądź telefonicznie: +48 17 77 07 199.

Jeżeli problem był już zgłaszany, należy podać

ID zgłoszenia, np. H268

W JAKICH GODZINACH PRACUJEMY?

Dni robocze:

7:00 -17:00

Niezwłocznie reagujemy, diagnozujemy problem, rozwiązujemy, bądź dodajemy do naszych zadań i przypisujemy je do odpowiedniego specjalisty.

Zgłoszenia po godzinie 17 można przesyłać do nas za pomocą poczty e-mail. Wiadomości ze zgłoszeniami będą widoczne w skrzynce odbiorczej przypisanej do naszego Klienta.

JAKI MAMY CZAS REAKCJI NA ZGŁOSZENIA ORAZ CO ROZUMIEMY POD TYM POJĘCIEM?

Każdy Klient ma swoje SLA, czyli umowę dot. poziomu usług, w szczegółowy sposób określa ustalone pomiędzy stronami parametry świadczonych usług. Jest to np.: czas reakcji na otrzymane zgłoszenie.

CO NALEŻY ZROBIĆ ZANIM ZGŁOSIMY PROBLEM NA HELPDESK?

Sprawdź, czy masz połączenie z Internetem.
Jeśli nie, zresetuj kartę sieciową.
Uruchom ponownie komputer.

PRZYKŁADY CZĘSTYCH PROBLEMÓW UŻYTKOWNIKÓW:

PRZYKŁADY CZĘSTYCH PROBLEMÓW UŻYTKOWNIKÓW:

„Mój komputer wolno działa”
„Poczta Outlook nie działa, nie mogę wysyłać wiadomości”
„Nie działa mi Internet”
„Nie działa mi pakiet Office”