• MH-info sp. z o.o. | Al. Tadeusza Rejtana 53A / 113, 35-326 Rzeszów, Polska
  • 17 77 07 220

co to jest helpdesk?

Sprawne działanie usług IT jest podstawą funkcjonowania każdej organizacji.
Wsparcie techniczne istnieje obecnie w dużo szerszym zakresie niż dawniej, wprowadzając nadzór nad całością poprawnego funkcjonowania zestawu usług oferowanych przez dostawcę poszczególnym użytkownikom. Jeszcze niedawno wszystkie elementy wsparcia organizacji najczęściej realizował jeden człowiek. Wyglądało to w ten sposób, że gdy użytkownik komputera miał problem, dzwonił do informatyka, który przychodził do danego komputera i weryfikował awarię.

Problem pojawia się wtedy, gdy:

  • wystąpi kilka problemów w tym samym czasie
  • informatyk nie posiada odpowiedniej wiedzy, problem jest bardziej złożony i skomplikowany
  • informatyk jest na urlopie
  • informatyk jest na zwolnieniu chorobowym
helpodesk700
Helpdesk500

Jak działa helpdesk?

Sposób rozwiązywania problemów awarii u użytkownika: 

  • połączenie telefoniczne z Helpdesk MH-info
  • weryfikacja tożsamości dzwoniącego użytkownika
  • połączenie Inżyniera Wsparcia Technicznego przez aplikację do pomocy zdalnej na PC dzwoniącego użytkownika
  • wstępna diagnoza - 80% zgłoszeń rozwiązanych przez 1 linię wsparcia
  • pozostałe wymagające problemy rozwiązywane przez 2 i 3 linie wsparcia
  • w razie konieczności praca lokalna u Klienta w celu rozwiązania problemu

 

Dzięki pracy zdalnej jesteśmy w stanie błyskawicznie rozwiązać zgłoszony problem.

Rozwiązanie na miarę XXI wieku

Rozwiązaniem na miarę dzisiejszych czasów, z powodzeniem stosowane w dużych firmach, jest właśnie usługa HELPDESK, czyli zespół Inżynierów Wsparcia Technicznego, którzy przyjmują zgłoszenia o problemach czy awariach, łączą się zdalnie do użytkownika przy pomocy aplikacji do połączeń zdalnych oszczędzając czas i środki finansowe Klienta oraz diagnozują problemy. 80% problemów użytkowników rozwiązywanych jest przez pierwszą linię wsparcia w ciągu maksymalnie 30 minutowego połączenia.

Jeśli problem jest bardziej skomplikowany, wówczas Inżynierowie przekazują zgłoszenie do Administratorów, którzy mają specjalistyczną wiedzę z danej dziedziny. Taki proces gwarantuje pomyślne rozwiązanie problemu.

Korzyści:

  • wsparcie pn - pt: 7 - 17
  • gwarancja przyjęcia informacji o awarii
  • błyskawiczna rozwiązanie problemu niezależnie od lokalizacji użytkownika

  • rejestracja każdego zgłoszenia w systemie MH-info
  • pełne monitorowanie rozwiązania problemu
  • miesięczny raport rozwiązanych zgłoszeń

SUKCES